Laptop aan zee

Ik vind niets lekkerder dan reizen. En mijn favoriete stekjes zijn aan de kust. Ik vind het heerlijk, die wind die een verkoelend briesje mijn kant op stuurt, terwijl ik lekker in de zon lig en lig te werken. Het mooiste is nog wel met een cocktail onder een parasol bij een lekker resort.

Het komen bij deze resorts hoeft helemaal niet zo duur te zijn en afhankelijk van het land waar je je bevindt, het verblijf in eentje ook niet. Ik heb weken gehad waarbij ik net zoveel verdiende als het reizen en de accomodatie me kostte, maar meestal moet ook ik het wat rustiger aan doen hoor.

Met je lappie aan je zij (of eigenlijk eerder op je schoot) staat niets je nog in de weg om lekker te genieten én te werken. Een baan die je van overal vandaag kunt doen is tegenwoordig helemaal niet zo moeilijk meer.

Geef een reactie

